Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Καλή χρονιά και νεύρα πολλά

Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, ναι ναι, μπλα μπλα, έχω νεύρα.

Έλεος ρε κουμπάρε έλεος ας πούμεν. Πόση βλακεία σε τούντον κόσμο δηλαδή?
Τον τελευταίο καιρό άκουσα την πιο ηλίθια ατάκα έβερ τόσες πολλές φορές που έβκαλα σπυρούθκια στον εγκέφαλο μου (καθότι το δέρμα μου λόγω εγκυμοσύνης εν τέλειο).

«Όσα λιγότερα ξέρεις τόσο το καλύτερο.»

Σίριουσλι πίπολ? Σίριουσλι?

Πού ήμουν πιο μιτσιά εκατηγορούσα εκείνες τες βλαμμένες (και ήταν η συντριπτική πλειοψηφία) που εκάμναν σεξ χωρίς να ξέρουν τα βασικά για το πράμαν τους και το πώς λειτουργεί. Μετά μεγαλώνοντας ήλπιζα ότι απλώς ήμουν πολλά αυστηρή και οι βλαμμένες λογικά μεγαλώνοντας και εκείνες θα εμαθαίναν 5 πράματα για το πράμαν τους, έστω και αν το χρησιμοποίησαν πρώτα και μετά άνοιξαν το μάνιουαλ. 
Αλλά τώρα ανακαλύπτω ότι οι βλαμμένες χρησιμοποιούν το πράμαν τους κανονικότατα, αγκαστρώνονται, γεννούν και ακόμα 5 βασικά πράματα δεν εξόρτωσαν να μάθουν. Επίτηδες κιόλας. Άκου όλα λιγότερα ξέρεις τόσο το καλύτερο!!!

Ε καθόλου περίεργο ότι στην Κύπρο έχουμε απαράδεχτα υψηλά ποσοστά καισαρικών και από τα χαμηλότερα ποσοστά μητρικού θηλασμού. Αφού εν βλαμμένες. Ηλίθιες.

Μένει έγκυος η μέση Κυπραία και δεν ξέρει 5 πράματα βασικά –που μεταξύ μας θα έπρεπε να τα ξέρει πολύ πριν μείνει έγκυος- αλλά χάτε, έστω και την υστάτη θα περίμενα ότι θα προσπαθούσε να ενημερωθεί. 
Αλλά όοοοοοχι. Πάει απλά στο ιατρό και ο ιατρός είναι ο θεούλλης του σύμπαντος της και από τα 10 πράματα που της λαλεί καταλάβει τα 5 -και αν- και δεν πρόκειται ποτέ να μπει στη διαδικασία να το ψάξει λίγο μόνη της το θέμα, να αμφισβητήσει ή να επιβεβαιώσει αν αυτά που της σερβίρει έχουν βάση ή απλά θέλει να τη χώσει στο χειρουργείο με συνοπτικές διαδικασίες.

Και ας το έχουν υπόψη τους οι Κυπραίες το γεγονός ότι οι καισαρικές είναι υπερβολικές τη σήμερον ημέρα. Ξέρουν το. Μιλούμεν 1 στες 2 πάει κάτω από το νυστέρι. Και κάπου έπιασεν το αφτί τους ότι τούτη η κατάσταση έννεν φυσιολογική. Εν ύποπτή και επικίνδυνη (το ότι εν επικίνδυνη δεν το ξέρουν).

Αλλά παρόλα αυτά οι Κυπραίες επιμένουν ότι καλύτερα να μην ξέρουν πολλά πολλά και προτιμούν να είναι ένα ζαβλακωμένο ηλίθιο ζόμπι. Και με συμβουλεύουν και εμένα ότι εν καλύτερα έτσι, να μεν ασχολείσαι και πολλά και να είσαι ήσυχη στην καρακοσμάρα τους που εν πιο σηματικό να ξέρουν με ποιον πηδιέται η Αριστοτέλους, παρά το τι συμβαίνει με το σώμα τους. 
Ηλίθιες. Τζιαι ηλίθιοι, γιατί άκουσα την και από άντρες τούτη την παπαριά.

Ακούτε καλά: Οι ιατροί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΙ ΘΕΟΙ. Εν ανθρώποι και κάμνουν λάθη όπως όλοι μας και υπάρχουν πράματα που δεν τα ξέρουν ή δεν τους περνούν και βρίσκουν τρόπους να κάνουν τη δουλειά τους όπως εν πιο βολικό για τους ίδιους όπως όλοι οι εργαζόμενοι.

Η εγκυμοσύνη μου ως τωρά εν αρκετά δύσκολη. Και μάλλον πάω για καισαρική γαμώ την τύχη μου μέσα. Αλλά τουλάχιστον δεν πάω σαν πρόβατο στη σφαγή. Πάω έχοντας πλήρη συναίσθηση ότι αν ήμουν στο εξωτερικό υπήρχε περίπτωση να την αποφύγω και να γεννήσω φυσιολογικά, αλλά δυστυχώς στην Κύπρο δεν υπάρχει εξειδικευμένο προσωπικό να το αποπειραθεί. Και ίσως επειδή ξέρω το ο ιατρός μου δεν μου είπε «δε γίνεται» αλλά «δεν μπορώ να το κάμω, δεν μπορώ να πάρω έτσι ρίσκο». 

Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο. Με την πρώτη δήλωση περιπαίζει σε. Με τη δεύτερη είναι ειλικρινής όσον αφορά τις δυνατότητές του να εξασφαλίσει έναν ασφαλή τοκετό.

Τέλος πάντων. Το μωρό μου εν με το κεφάλι προς τα πάνω και τα πόδια προς τα κάτω. Δεν εγύρισεν που λαλούμεν. Είναι breech αφού είσαστε όλοι αγγλομαθείς. Είναι σε ισχιακή προβολή. 
ΝΕΥΡΙΑΖΩ με τες άσχετες να μου λαλούν «μα και εμένα ήταν πάνω το μωρό και τελευταία στιγμή εκατέβηκεν και επήρεν τη θέση του» Ρα βλαμμένη. Ρα ηλίθια. Άλλο το «είναι πάνω»/«είναι ψηλά» το μωρο, άλλο το εν ανάποδα. Άλλο το «επήρεν τη θέση του». 
Ούφφου γαμώτο όταν εγέννας τζαι ελάλεν σου ο ιατρός εν πάνω το μωρό, πολύ απλά ούτε κατάλαβες τι εννοούσε και ούτε ερώτησες ούτε το έψαξες γιατί «όσα λιγότερα ξέρεις τόσο το καλύτερο». 
Ένα μωρό μπορεί να είναι με το κεφάλι προς τα κάτω, αλλά να μην κατέβηκε μέσα στη λεκάνη να «πάρει θέση» για τον τοκετό. Και ένα μωρό μπορεί να είναι με το κεφάλι προς τα πάνω και να κατεβεί και να «πάρει θέση» για τον τοκετό έτσι, χωρίς να γυρίσει. Τέλος πάντων, εν γίνεται να είσαι γυναίκα που είσαι/ήσουν έγκυος και να μεν καταλάβεις τούτη τη διαφορά σαν σου εξηγώ.

Τζιαι κυρίως αμαν λέω ότι μάλλον θα κάμω καισαρική δυστυχώς, ΜΕΝ μου λαλείτε χαζοχαρούμενα «εν πειράζει εν καλύτερα, να μεν ταλαιπωρηθεί το μωρό» ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΕΣ ΚΑΙΣΑΡΙΚΕΣ. 
Καισαρικές = αναγκαίο κακό. Δώσε βάση στο κακό. Είναι κακό για τη γυναίκα και είναι κακό για το μωρό. Τέλος. Η μόνη περίπτωση να είναι καλή η καισαρική αν άμαν κινδυνεύει η ζωή του μωρού ή της μάμας. Και τούτες οι περιπτώσεις εν σπάνιες. Δεν πρέπει στατιστικά να υπερβαίνουν το 10-15% μάξιμουμ. Όι πάνω του 50% που έχουμε στην Κύπρο. Απαράδεχτο.

Και χτιτζιάζω, ναι το χτιτζιάζω νομίζω περιγράφει ακριβώς τα συναισθήματά μου, που στην Κύπρο δεν υπάρχει εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό να αποπειραθεί να αντιμετωπίσει μια breech γέννα. Γιατί ξέρω ότι γίνεται. Με προϋποθέσεις, αλλά γίνεται. Εν πιο επικίνδυνο, αλλά γίνεται. Αλλά όι στην Κύπρο. 
Όπως και τα δίδυμα, στην Κύπρο γενιούνται με καισαρική. Μια χαρά γενούν δίδυμα φυσιολογικά σε ορισμένες χώρες.

Να μεν αρκέψω για την επισιοτομή. Που στην Κύπρο την κάνουν στο 99% των γυναικών. Απαράδεχτο. Τι είναι η επισιοτομή? Αν εγέννησες ΔΕΝ δικαιολογείται να μεν ξέρεις. Google it. ΔΕΝ είναι απαραίτητο. Στην Κύπρο κάμνουν το «για να μεν σχιστεί που μόνη της η γυναίκα» τάχα. Λές και 1) εν στάνταρ ότι θα σχιστεί και 2) ότι ακόμα και αν σχιστεί λίγο μόνη της εν χειρότερο (που ΔΕΝ είναι) και 3) σαν να και δεν υπάρχουν τεχνικές να αποφευχθεί το όποιο σχίσιμο.

Αλλά είπαμεν. Η Κυπραία προτιμά να «μεν ξέρει» ή «ουουου πολλοασχολείσαι, έτο κάμνε ό,τι λαλεί ο ιατρός και θα είσαι μια χαρά» Ναι. Το βλέπω. 50% καισαρικές δεν το λες μια χαρά. Δυό τρομάρες, ναι, λαλεις το. Μια χαρά, όι.

Να μεν πω για το γεγονός ότι, παρότι οι παροχές γενικότερα στην Κύπρο είναι γελοίες, εντούτοις υπάρχουν 2-3 καλά πράγματα που δεν τα αξιοποιούμε. 
Κάθε Πέμπτη στο Μακάρειο νοσοκομείο δίδονται δωρεάν μούχτιν ζίχτιν διαλέξεις για διάφορα θέματα σχετικά με την εγκυμοσύνη , τη γέννα, τη φροντίδα νεογνού κτλ και η προσέλευση είναι τραγικά ολιγάριθμη ρε παιδί μου. 
Το ίδιο και τις διαλέξεις του Παγκύπριου Σύνδεσμου Θηλασμού που κάνει μια φορά το μήνα σε κάθε πόλη. Από τις γνωστές που ήδη γέννησαν πρόσφατα είμαι η μόνη που πήγε και σε 2-3 γνωστές που το ανάφερα που είναι έγκυες τώρα βαριούνται να πάνε άκουσον άκουσον. Οι μεν είπαν ότι δεν ήξεραν. Ναι αλλά δεν το έψαξαν κιόλας, γιατί και για το που πουλάνε την τάδε σούπερ ουάου αμαξούδα δεν ήξεραν αλλά φρόντισαν και έμαθαν. Όταν πρόκειται για ψευτολάιφστάιλ βλακείες όλα φροντίζουν και τα μαθαίνουν. 
Οι δε βαριούνται ακούεις. Βαριούνται. Έχει κάμποση ώρα που γράφω και σβήνω διάφορα γιατί τίποτε δε μου φαίνεται ικανοποιητικό να περιγράψω τη βλακεία τους.

Ατε κανεί. Εντζιεν να αλλάξω εγώ τον κόσμο θα μου πεις. Σωστό και αυτό.

Αλλά είπαμεν. Έχω νεύρα. Τέλος πάντων. Η μόνη ελπίδα πλέον είναι να δοκιμάσουμε external cephalic version που και αυτό έχει το ρίσκο του αλλά χάτε. Εν η τελευταία ελπίδα. Ακόμα και αν δεν πιάσει έννα ξέρω ότι έψαξα το και έκαμα ό,τι είναι δυνατόν, για να αποφύγω την καισαρική.

25 σχόλια:

  1. παναγία μου ηρέμησε και εννά φκει νευριασμένο το μωρό

    όσο αφορά τα υπόλοιπα...πάντα οι καθυστερημένοι κάνουν κοπελλούθκια πρώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι οι καθυστερημένοι εν γονιμότατοι ρε κουμπάρε

      Διαγραφή
    2. Εεεεεε πναστε γιατί 27 χρονων εγεννησα! Χωρίς καισαρικη, φυσιολογικοτατα, πήγα και στα μαθήματα στο Μακάριο και η αμαξου του μωρού δεν ήταν BMW. :)

      Παντως ναι έχει που θέλουν την καισαρικη για να βγουν όμορφες που το χειρουργείο, τζιζους πκιον.

      Διαγραφή
  2. Τζι εγώ ανάποδη ρε πουρέκκα, τζαι τυλημένη τζαι κάμποσο με τον ομφάλιο λώρο τζαι ναι εγενήθηκα με καισαρική και ναι η μάνα μου με μι φυσιολογική και 2 καισαρικές, με την φυσιολογική να έχει οδηγήσει σε καθυστερημένη γέννα και μωρό με καθυστέρηση,τζαι είχε τζαι πόσο καιρό μετά προβλήματα που τον τοκετό, τζαι πάλε προτιμά το φυσιολογικό τοκετό και όπως εσένα νευριάζει άμα ακούει τες δικαιολογίες περί καισαρικών.
    Χάνεις την εμπιστοσύνη σου, αν είναι δυνατόν να σε περιπαίζουν οι γιατροί. Αλλά δαμέσα δα, με τα μυαλά που επεριέγραψες, εν λογικό ότι βρίσκουν τζαι κάμνουν, όπως ούλλοι.

    Εν αλήθεια πάντως, μεν συγχίζεσαι εσύ, να θυμάσαι πως ό,τι κάμεις κάμνεις το για σένα τζαι το μωρό σου, τζαι εν σε κόφτει τι κάμνει η κάθε αχάπαρη, φτάνει να μεν σου κλαίεται μετά για κάτι σχετικό ή να μεν προσπαθεί να σου την πει εσένα που κάμνεις το σωστό. Τζαι εγώ μερικές φορές προσπαθώ να εξηγήσω σε φίλους και γνωστούς γιατί εν καλύτερα να ψάξουν κάτι ή να κάμουν κάτι κάπου αλλού ή να προτιμήσουν μιαν άλλη επιλογή τζαι μετά λαλώ του εαυτού μου ήντα ασχολείσαι, έννα φκάλεις τίποτε; Αφού απλά στο τέλος λαλούν σε κακό ή στην καλύτερη εν εκτιμούν το ενδιαφέρον σου.
    Πφτ. Άτε, καλά να έρτει το μωράκι σας τζαι φύσα-ποφύσα για πράκτις ΤΖΑΙ για ηρεμία! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλε τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στην μάδερ! Όντως δαμέσα βρίσκουν τζιαι κάμνουν.

      Διαγραφή
    2. Moonlight, χωρίς να θέλω να ακουστώ επιθετική, από καθαρή περιέργεια δηλαδή, με ποιά λογική η μάνα σου προτιμά τον φυσιολογικό τοκετό τη στιγμή που της προκάλεσε τόσα προβλήματα;
      Η καισαρική υπάρχει είτε ως ιατρική αναγκαιότητα είτε ως επιλογή και είναι καλό που υπάρχει. Είμαι εναντίον όχι της καισαρικής, αλλά του να μας λένε άλλοι τι να κάνουμε με τα σώματα μας. We've had enough of that. Αν κάποια δεν θέλει πόνους και επισιοτομές και αίματα και επιλέγει καισαρική χωρίς να συντρέχει ιατρικός λόγος, γούστο της καπέλο της. Αν κάποια επιλέγει να μην θηλάσει, so be it. Θηλασμός με το στανιό δεν γίνεται.
      Ολες οι πληροφορίες είναι εκεί έξω. Όποια ενδιαφέρεται θα πληροφορηθεί και θα πράξει ανάλογα. Όσο δεν σου λένε τι να κάνεις εσύ με το δικό σου σώμα, live and let live και μην έχεις νεύρα.

      Διαγραφή
  3. Εγώ τους βγήκα νεκρή πάντως.
    Μπλε/μωβ.
    Ξέρω ότι προσπαθείς να ενημερώσεις με αυτήν την ανάρτηση, αλλά εμένα μου έβγαλε και πολύ γέλιο επίσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-) Πάλε καλά! Όι όι, τωρά που το σκέφτομαι, θα κάμω και μιά ανάρτηση όχι κλαψονεύρικη αλλά πιο ενημερωτική. Γιατί μόνο μες τα μπλόγκς βρίσκεις και 5 πλάσματα με το νου.

      Διαγραφή
  4. Αγαπητή επειδή κι εγώ τα έψαξα (άσχετο πού κατέληξα και γιατί) ξέρω μια κοπέλα που είναι doula και πιθανόν να μπορεί να σου πει αν μπορεί να σου γυρίσει το μωρό. Αν θες πες μου να σου δώσω στοιχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Joy μου ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!!! doula έχω :-) (έτο ρε τα πλάσματα που ξέρουν τι είναι doula και πόσο χρήσιμη είναι!)

      Το γύρισμα κανονικά κάμνουν το μόνο οι ιατροί ή (στο εξωτερικό) εξειδικευμένες μαίες. Κάμνουν ούλτρασαουντ και πρώτα βάλλουν ενα μυοχαλαρωτικό για να χαλαρώσουν τη μήτρα και μετά το προσπαθούν. Αλλά η διαδικασία πρέπει να γίνει από ιατρό ή μαία σε κλινική γιατί μπορεί η όλη προσπάθεια να καταλήξει σε σπάσιμο των νερών ή, σπανιότερα, αποκόλληση του πλακούντα, οπότε πρέπει να γίνει επείγουσα καισαρική. Και γιαυτό γίνεται συνήθως μετά την ολοκλήρωση και της 37ης εβδομάδας.

      Θα το προσπαθήσω πάντως αν και η πιθανότητα επιτυχίας είναι 50% περίπου σε 2η -3η εγκυμοσύνη και πολύ πιο χαμηλά σε πρώτη εγκυμοσύνη.

      Ποια είναι η doula σου? Εμένα εν εκείνη στο ISIS και ξέρω και μια άλλη πολλά καλή του spiritual birthing.Το ότι αρχίζουν να δραστηριοποιούνται τέτοια άτομα στην Κύπρο εν φως στο τούνελ πάντως.

      Διαγραφή
    2. Καϊσί μου δεν είχα doula διότι δεν πίστευα ότι θα χρειαζόμουν βοήθεια αφού όλα πηγαίναν καλά, με το μωρό να έχει γυρίσει και να έχει κατέβει κι εγώ να πηγαίνω για φυσιολογικό τοκετό πέραν από κάτι περίεργες ταχυπαλμίες που όμως ο καρδιολόγος είπε ότι δεν είναι παθολογικής φύσεως οπότε δεν αναμενόταν να προκαλέσουν πρόβλημα. Φυσικά κανείς δεν προέβλεψε ότι λίγες μέρες πριν σπάσουν τα νερά μου (5 εβδομάδες πρόωρα) θα ανέβαινε η πίεση μου (που ήταν πάντα χαμηλότερη από τα φυσιολογικά), θα πρήζονταν τα πόδια μου και τα χέρια μου και θα είχα όλα τα σημάδια προεκλαμψίας βάσει και των αναλύσεων ούρων. Όταν έσπασαν λοιπόν τα νερά μου πρόωρα μαζί με όλα αυτά, δεν είχα ούτε διαστολή και σχεδόν καθόλου συσπάσεις και φυσικά ούτε το μυαλό να σκεφτώ άλλη επιλογή από την έκπληξη. Έτσι πήρα το δρόμο της καισαρικής και ευτυχώς δηλαδή αφού το μωρό πήγε στο Μακάριο και ίσως αν περιμέναμε τον φυσιολογικό να ταλαιπωρείτο περισσότερο.
      Χμμμ και τώρα σκέφτομαι μήπως σε τρομάζω! :)

      Διαγραφή
    3. Επίσης, όλες εμείς που γεννήσαμε με καισαρικές δεν είμαστε λιγότερο μαμάδες από τις άλλες :)

      Διαγραφή
    4. Joy μου μα δεν είπεν κανένας ότι εκείνες που εγεννήσαν με καισαρική εν λιγότερο μαμάδες. Το θέμα μου εν η νοοτροπία της εθελούσιας άγνοιας ακόμα και για βασικά πράματα.
      Δεν με τρομάζεις καθόλου. Και εμένα εν αυξημένη η πίεση τον τελευταίο μήνα αλλά ευτυχώς οι αναλύσεις μου εν οκ για την ώρα. Να σαν ασπούμε για το τι είναι προεκλαμψία έξερα το πολύ πριν μείνω έγκυος. Ξέρεις πόση άγνοια υπάρχει εκεί έξω για το συγκεκριμένο (όπως και για πολλά άλλα πολύ πιο βασικά)? Πόσες έγκυες δεν έχουν ιδέα γιατί τους μετρά την πίεση ο ιατρός? και το ακόμα πιο εκνευριστικό, δεν τες κόφτει κιόλας γιατί "ουουου πολλοασχολείσαι"

      Διαγραφή
  5. Φυσικά εννοείται θα το συζητούσα με το γιατρό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όπως πολλά, έτσι τζιαι οι καισαρικές εν λάιφσταιλ στην Κύπρο. Νομίζουν πολλές κοπέλλες πως "εν θα χαλάσει το σώμα τους" (!!!) με την καισαρική, πως εγλυτώσαν τζιαι τον πόνο της γέννας, ξεχνώντας τον πόνο που έρκεται με την επούλωση μιας τομής τόσο μεγάλης, που εν αποτέλεσμα χειρουργικής επέμβασης!

    Στην επόμενη ανάρτηση που εννα είσαι νευριασμένη, γράψε τζιαι για τον θηλασμό, να γελάσει κάθε πικραμένος:)


    Καλή δύναμη Καΐσι με την γέννα. μεν ανησυχείς. Ακόμα τζιαι αν μόνο με καισαρική μπορεί να γεννηθεί το μωρό σου, το σημαντικό εν το να γεννηθεί υγιές, να επανέλθεις εσύ γλήορα τζιαι να απολαύσετε με τον παπά του μωρού το νέο μέλος της οικογένειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάνα μου άκουσα το και τούτο με το "να μεν χαλάσει το σώμα" τι μου εθύμησες τωρά. Ότι τάχα με την κανονική γέννα "γίνεται το πράμαν σου κουβάς"!!! άκου ρε!! Αντιλήψεις την σήμερον ημέρα! Μα πόση βλακεία θε μου πόση??????? Απορώ δηλαδή!

      Διαγραφή
    2. Μαλακίες! Εγώ γέννησα φυσιολογικά τζαι μια χαρά εν το πράμα μου!!! Τι λέει ο κόσμος ρε??? Το μόνο που με ενοχλά ορισμένες φορές είναι οι ραφές, αλλά πάλε εγγέννησα εν τζαι κατούρημα που έσυρα!! Σίουρα εν να αλλάξει το σώμα, αλλά όλα επανέρχονται στα φυσιολογίκα τους τουλάχιστον τις πλείστες φορές. Για μένα έπαιξε σημαντικό ρόλο (στο ότι το σώμα μου επανήλθε στα φυσιολογικά) και η περιποίηση που πρόσφερα στο σώμα μου κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης.

      Διαγραφή
    3. Μαλακίες, πολλές μαλακίες..

      Διαγραφή
  7. Εγώ παρολλίο να καταλήξω μέστην τουαλέττα. Έτσι μου είπαν δηλαδή. Πολλά σωστά τα όσα λες. Εκατέντησε μόδα στη Κύπρο. Εγώ άκουσα πρόσφατα και το κορυφαίο ότι η φόρμουλα εν καλύττερη που το θηλασμό. Αν είναι δυνατόν. ... Για τη επισιοτομή εν το ήξερα και μπαίνω να το μελετήσω. Βέβαια εν είχα και λόγο να το ψάξω. Κόρη θέλω το email σουυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα πρέπει να είχε γρήγορη ή/και εύκολη γέννα η μάμα σου?

      Ερώτησες την και που τη βάσιζε τούτην την άποψη? Για να δω το μέγεθος της ασχετοσύνης δηλαδή.

      kaisitree@gmail.com (αν δεις και δεν σου απαντήσω σημαίνει εν το είδα. χτύπα μου μια καμπάνα σε κανένα σχόλιο που δαμέ)

      Διαγραφή
  8. Τούντο ποστ θα μπορούσα να το είχα γράψει εγώ! Εννοείται ότι η κάθε μια κάμνει ότι θέλει με το σώμα και το μωρό της αλλά ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥ κόρη μου!!!! Αν μη τι άλλο ενημερώθου πριν γίνεις μάνα. Δίδυμα γεννιούνται πολλά πλέον με φυσιολογικό τοκετό, στην κλινική που γέννησα τουλάχιστον. Οι υπόλοιποι από ότι ακούω, κλαύτα χαράλαμπε. Μάλιστα ο γιατρός της κουμέρας της είπε ότι θα μπορούσε άνετα να γεννήσει φυσιολογικά τα τρελλά κι αλλοπαρμένα αγόρια μου αλλά επειδή είχε γεννήσει με καισαρική λιγότερο απο δύο χρόνια πριν την κόρη της (σε άλλο γιατρό-ξανακλαύτα χαράλαμπε) ήταν επικίνδυνο για την ίδια. Όταν γέννησα εγώ την επομένη γεννήθηκαν δίδυμα κοριτσάκια με φυσιολογικό. Επίσης εμένα δεν μου έκαμε επισιοτομή αλλά όπου ερωτούσα μετα που εγέννησα ούλλες ελαλούσαν μου ναι! Έλεος!!!! Btw για την doula σου εισαι στα καλύτερα χερια. Εκαμα ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό! Ενημερώθου και ότι θέλεις κάμε! Μεν μου κρατάς για λάβαρο την ασχετοσύνη!
      Να υποθέσω εν στον Μαυρίδη? :-D Είναι από τους λίγους πραγματικά υπέρμαχους του φυσικού τοκετού.

      Διαγραφή
    2. ;-) ... έννεν Θεός, εν Ημίθεος (όπως αστiεύεται και ο ίδιος) :-D

      Διαγραφή
  9. Νομίζεις αν εκάμναν ούλλοι το σωστό θα καταλήγαμε σε έτσι σκατά κόσμο σήμερα;

    Νευριάζεις χωρίς λόγο αν με ρωτάς. ο καθένας κάμνει τζείνο που θεωρεί καλύτερο, πιο εύκολο, πιο ανώδυνο, πιο μοδάτο. Κριτήρια πολλά. Μεν μάσσεστε του κόσμου να κάμνει τζείνο που πρέπει χαλάτε άδικα το σάλιο σας.

    Και αυτό το λέω έχοντας σπουρτήσει δκυο κοπελούθκια φυσιολογικότατα, χωρίς που τζείνη την τομή και τα θήλασα 9 μήνες.

    Τζαι στο τέλος της ημέρας είτε θηλάσει μια κοπέλα είτε γεννήσει με καισαρική, είτε δεν ξέρω τζαι εγώ τι ζούμε σε μια κοινωνία αναπτυγμένη που έχει λύσεις. που χου με καισαρική λένε οι έρευνες αυξάνονται οι πιθανότητες για ασθμα, ε τα φαρμακεία είναι γεμάτα με φάρμακα.

    ο κόσμος δεν ενημερώνεται, δεν μαθαίνει, δεν τον νοιάζει. εγώ ή εσύ που το κάμαμε γιατί να ασχολούμαστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω το οτι εν άδικα που νευριάζω, αλλά δεν μπορώ να το ελέγξω άμαν ακούω βλακείες δεξιά και αριστερά. Και όπως ξέρεις από τη στιγμή που κάποια μένει έγκυος όλος ο βλαμένος κόσμος θέλει να σιονώσει τη "σοφία" του πάνω της.

      Διαγραφή